Frälsebo

Frälsebo

Tuesday, May 13, 2014

Välkommen

Hej och välkommen.
Denna blogg är främst tänkt för vår familj och vänner så att ni kan följa oss i vår framfart.

Här kommer ni få följa renoveringen av vårat hus. Vi hade turen att hitta det i oktober på hemnet. Ni som letat boende vet att man kollar dagligen, kanske till och med flera gånger per dag. Ibland så gick man tillbaka till de som legat ute ett tag för att se om man missat någon. Då råkade jag titta på denna, resten är historia.

Jag föll för den eftersom jag alltid velat ha ett lite större hus och nått man kunde fixa med. Den här hade alla de sakerna.
 Baksidan

Vet inte varför jag inte har något på framsidan. Får komma senare.

Det var frälsningsarméns gamla samlingslokal, området kallas även Frälsebo, det är där bloggen fått sitt namn. Ena rummet är en sal 11 x 8 m. Samt ca 7 m i takhöjd.



Vi fick nycklarna i mitten av november och det har kliat i fingrarna sedan dess att få börja. I slutet av april fick jag göra det då vår säsong tyvärr tog slut.



Det som vi var tvungna att göra för att flytta in var avlopp och bygga ett badrum. Det är prio ett.

No comments:

Post a Comment