Frälsebo

Frälsebo

Tuesday, May 13, 2014

Andra bilder

Nu har det gått en vecka sedan jag var ute vid huset. Har haft mycket med svenska kursen som jag har läst. Endast muntliga provet kvar på fredag, sen är jag klar med det. Då kommer det bli mycket tid till huset.

Kan lägga upp lite andra bilder på huset.

Entré
Trapp
Rum på övervåning
Tycker faktiskt om färgkombinationerna i trappen.
Köket


Köket








































Har även fått lite tråkiga nyheter med golvet. Har ju försökt att återanvända golvbrädorna. En tredjedel av golvet har fått nya brädor. Jag trodde att om man slipade båda så skulle de se likadant ut. Men där hade jag fel, så troligtvis måste jag lägga nytt i vardagsrummet och matsalen. Kan som tur va använda de gamla i sovrummen.
Nu var visst så att de nya golvet ska ligga sex månader inomhus för att torka ut lite och bli van med inomhus temperaturen. Sex månader! Det har vi inte tid med, får se hur jag löser det.

No comments:

Post a Comment