Frälsebo

Frälsebo

Monday, August 25, 2014

Back in action

Ja det var ju ett tag sedan jag uppdaterade lite. Tror inte att jag visat bilder på badrummet. Så det kommer längre ner på sidan. Vi går direkt till lite bilder.
 Här ser vi förvandlingen av garderoben. Den blir ganska stor när snedtaket tas bort. Här syns även tapeten som vi kommer spara i garderoben. 


 Ruttna stockar innebar att jag fick ta bort dem. Bygg antikvarier skulle skrika åt mig om de såg hur jag gjort. Men nu är det dolt bakom panel. ;) 
 Zelda njuter lite av solen och vaktar bilen så att vi inte åker utan henne. 

 Trodde att jag tidigare lagt upp bilder på tvättstugan och badrummet, men jag hittade inget. Så här kommer de. VI har även gipsat ytterväggen. Ska upp panel på den nedre delen. 


Ja här ser vi hur badrummet blev. Är riktigt nöjd faktiskt. Till höger ser vi en liten provbild vi gjort. Tycker att de blev rätt lika faktiskt.
Kommer absolut att använda detta program till köket. Återkommer med namn ifall ni vill prova på det. Finns gratis på nätet.

Pappa var på besök och han installerade dörrar till alla rum. Så nu kan vi stänga där och gömma allt. ;)

Nu kommer det dröja lite innan nästa uppdatering. Har börjat skolan nu, så jag vill fokusera lite på det för att komma in i det. Jag flyttar in i huset nu i månadsskiftet. Vi kommer hitta någon billig varmvatten beredare så att jag kan få lite varmvatten. Vet inte när de kommer för att fixa det, måste kolla med dem.

Tills nästa gång.
Glöm inte att rösta på min blogg här under om ni inte redan har gjort det.
http://www.bauhaus.se/hus-bloggen.html

No comments:

Post a Comment